Buitenschoolse opvang Partou

Samen spelen prikkelt de fantasie en stimuleert je kind om zijn talenten te ontdekken.

Partou zorgt ervoor dat elk kind zich gezien voelt en doet elke dag verschillende activiteiten.​

Kinderen spelen op het speelplein bij de school of in de parken in de buurt. In de gymzaal leven de kinderen zich volledig uit en ook de workshops, zoals dans, muziek, bakken en judo zijn altijd een groot succes. Ze kiezen zelf! ​

Ook tijdens de schoolvakanties en op studiedagen verzorgt Partou opvang. Er is dan altijd iets extra’s te beleven. Zoals een bezoekje aan Artis, spelen in het Oosterpark, naar de kinderboerderij of een gezellig filmmiddagje met zelfgemaakte popcorn.

We werken al jaren prettig samen. De pedagogische visie van Partou sluit goed aan bij ons onderwijs. De bso ligt dichtbij onze school en de medewerkers van de bso halen de kinderen na schooltijd lopend op.

Ga gezellig met je kind langs bij Partou BSO Balistraat 79