Ouder- en kindteam

Heb je vragen over de opvoeding of het opgroeien van je kind? Of heb je zorgen over de situatie thuis of op school? Heb je weinig inkomen en wil je een fonds aanvragen voor bijvoorbeeld zwemles, sport of iets anders?

In Amsterdam is aan iedere school een Ouder- en Kindteam verbonden. Hier kan je altijd terecht.

De professionals van het Ouder- en Kindteam zijn onafhankelijk van school. Afspreken kan op school, in de wijk, thuis of online.

Voor onze school is Frieda Voorhorst de contactpersoon. Met haar kun je een afspraak maken en samen kijken wat er speelt en wat bij jullie past. Je kan zelf rechtstreeks contact opnemen met Frieda via f.voorhorst@oktamsterdam.nl. ​

Kijk voor meer informatie over het Ouder- en Kindteam op de website www.oktamsterdam.nl en het Youtube-filmpje.